مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 15:252021-03-28سياسي

عیدانه گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بوشهر به مردم محروم بشاگرد


ششمین مرحله اردوی گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر هم زمان با روزهای نوروز از امروز به مدّت 2 هفته در روستای شمسون شهرستان بشاگرد استان هرمزگان برگزار می شود.

- مدیر گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر ضمن تبریک نیمه شعبان سال روز میلاد امام عصر (عج) گفت: ششمین مرحله اردوی گروه جهادی ایثارگران بدون مرز در قالب گروهی متشکل از 8 نفر از بسیجیان استان بوشهر و 3 نفر از بسیجیان استان هرمزگان در روستای شِمسون بخش گوهران شهرستان بشاگرد استان هرمزگان برگزار می شود.

رضا علامه زاده در حاشیه اعزام این گروه جهادی عنوان کرد: روستای شمسون روستایی محروم و هم مرز با استان سیستان و بلوچستان است که از شهر سردشت مرکز شهرستان بشاگرد 140 کیلومتر فاصله دارد که 100 کیلومتر از این مسیر، صعب العبور و مال رو بوده و فقط با خودروهای خاصی مانند خودروهای شاسی بلند می توان در آن تردد کرد.

وی افزود: در این روستا 33 خانوار زندگی می کنند که زندگی همه این خانوارها درون کپر بوده و فاقد سرویس بهداشتی و حمام هستند.

این فعال جهادی اضافه کرد: مسجد و مدرسه موجود در این روستا تنها بناهای عمرانی این روستا هستند که مسجد توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته شده است و مدرسه نیز فرسوده شده و مکان خوبی برای تحصیل حدود 25 دانش آموز این روستا نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدانه گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بوشهر به مردم محروم بشاگرد

عیدانه گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بوشهر به مردم محروم بشاگرد