مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 21:202021-03-28اجتماعي

مهلت ارسال آثار به جشنواره دانش آموزی «برایم بگو» تا آخر فروردین


مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از برگزاری اولین جشنواره سراسری «برایم بگو» ویژە دانش آموزان سراسر کشور خبر داد و گفت که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان فروردین1400 خواهد بود.

- مهلت ارسال آثار به جشنواره دانش آموزی برایم بگو تا آخر فروردین مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از برگزاری اولین جشنواره سراسری برایم بگو ویژە دانش آموزان سراسر کشور خبر داد و گفت که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان فروردین1400 خواهد بود.

علی رمضانی در گفت وگو با ایسنا، به اعلام جزییات برگزاری این جشنواره پرداخت و اظهار کرد: علاقه مندان می توانند به صورت انفرادی یا گروهی برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند.

وی افزود: در اولین جشنواره سراسری برایم بگو ،خاطرات روزگاران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از زبان بزرگترها برای دانش آموزان نقل و آثار در قالب تحقیق، تنظیم، تدوین و نگارش کتاب، تولید پادکست و ویدئوکست در حوزه خاطرات شفاهی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دریافت می شود.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: این جشنواره کاری مشترک از معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی و حوزه هنری انقلاب اسلامی با مشارکت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، اداره کل آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره دانش آموزی «برایم بگو» تا آخر فروردین

مهلت ارسال آثار به جشنواره دانش آموزی «برایم بگو» تا آخر فروردین