مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 22:152021-03-28سياسي

نسلی قرآنی برای حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی تربیت می شود


یکی از اهداف بنیادین شبکه سراسری پویش خانگی قرآن کریم تربیت نسلی قرآنی برای حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی عصر یکشنبه در نشست با فعالان قرآنی استان بوشهر ضمن تبریک سال جدید و میلاد منجی عالم بشریت، اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار خوبی برای گسترش معارف قرآنی در پویش جلسات خانگی قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه جامعه قرآنی عصر کشور آمادگی برگزاری کارگاه های آموزشی در خصوص نحوه برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم در استان بوشهر را دارد اضافه کرد: یکی از اهداف بنیادین شبکه سراسری پویش خانگی قرآن کریم تربیت نسلی قرآنی برای حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: حمایت همه جانبه از فعالیت های فرهنگی و رسانه ای در حوزه قرآن و عترت و شهدا به منظور رشد و ارتقا سطح فرهنگ عمومی جامعه باید در اولویت های نهادهای تصمیم ساز و تصمیم گیر باشد.

وی ادامه داد: در استان بوشهر با هدایت های راهبردی و ژرف اندیشی نماینده ولی فقیه در استان و طراحی سند چشم انداز 20 ساله فعالیت های قرآنی، این استان به عنوان پایتخت قرآنی ایران انتخاب و نامگذاری شده است و می بایست قدر این فرصت عظیم را دانست و با مشارکت دادن مؤسسات قرآنی و استفاده از پویش های مردمی، از این لحظات ناب بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسلی قرآنی برای حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی تربیت می شود

نسلی قرآنی برای حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی تربیت می شود