مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 04:402021-03-29حوادث

ناکامی سارقان محموله خودروها


فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارقان حرفه ای محموله خودروها به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال طی عملیاتی در شهرستان پلدختر خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارقان حرفه ای محموله خودروها به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال طی عملیاتی در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز نهم فروردین ماه، اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت به عنف محموله خودروهای سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی آزاده راه خرم زال موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی به برنامه ریزی عملیاتی پلیس استان در شناسایی و دستگیری سارقان محموله های خودرو اشاره کرد و افزود: بلافاصله با هماهنگی قضایی مأموران با تشکیل اکیپ ویژه به صورت شبانه روز با مراقبت های نامحسوس در محورهای مواصلاتی مستقر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس شهرستان پلدختر در یک عملیات غافلگیرانه چهار نفر اعضای باند سارقان حرفه ای را در آزادراه خرم زال حین سرقت محموله های خودرو شناسایی و دستگیر کردند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه از سارقان یک دستگاه پژو 405 با پلاک جعلی، یک قبضه سلاح شکاری و مقادیر زیادی انواع لوازم خانگی، مواد خوراکی و البسه کشف شده است، تصریح کرد: سارقان به 21 فقره سرقت به عنف محموله های خودرو به ارزش بیش از 10 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی سارقان محموله خودروها

ناکامی سارقان محموله خودروها