مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 04:402021-03-29اقتصادي

چرا عربستان عجله ای برای افزایش تولید نفت ندارد؟


شرکت آرامکوی سعودی برای افزایش ظرفیت تولید به 13 میلیون بشکه در روز که سال میلادی گذشته درست در زمان شروع گسترش شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان اعلام کرده بود، - شرکت آرامکوی سعودی برای افزایش ظرفیت تولید به 13 میلیون بشکه در روز که سال میلادی گذشته درست در زمان شروع گسترش شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان اعلام کرده بود، هیچ عجله ای ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین ناصر، مدیرعامل آرامکو در زمان اعلام نتایج مالی آرامکو در یک وب کست، اظهار کرد: ظرفیت تولید به مرور افزایش خواهد یافت با این حال اگر روند بهبود تقاضا به حدی برسد که افزایش تولید را ضروری کند، کار توسعه ظرفیت تولید می تواند شتاب بگیرد.

امین ناصر ماه مارس گذشته اعلام کرده بود وزارت انرژی عربستان سعودی در واکنش به امتناع روسیه از موافقت با کاهش بیشتر تولید اوپک پلاس، به آرامکو دستور داده است ظرفیت تولید نفت را از 12 میلیون بشکه در روز به 13 میلیون بشکه در روز افزایش دهد.

جنگ قیمت نفت مدت زیادی طول نکشید و پاندمی کووید 19 زودتر از زمانی که انتظار می رفت، به تقاضا برای نفت آسیب زد و نهایتا باعث موافقت اعضای اوپک پلاس از جمله روسیه با کاهش بیشتر تولید و توقف هر گونه طرحی برای افزایش ظرفیت تولید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عربستان عجله ای برای افزایش تولید نفت ندارد؟

چرا عربستان عجله ای برای افزایش تولید نفت ندارد؟