مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 05:302021-03-29اجتماعي

جشن تولد 1187 سالگی حضرت مهدی (عج) در کربلا+ عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با شب میلاد حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت، کربلا به ویژه حرم سیدالشهدا (ع) و مقام امام زمان (عج) چراغانی و تزیین شد و جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) در کربلا و حرم امام حسین (ع) حضور یافتند؛ - همزمان با نیمه شعبان، جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) با روشن کردن شمع و هوا کردن بادکنک جشن میلاد حضرت مهدی (عج) را در کربلا برپا کردند و این شب پرفضیلت را با دعا و نیایش احیا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با شب میلاد حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت، کربلا به ویژه حرم سیدالشهدا (ع) و مقام امام زمان (عج) چراغانی و تزیین شد و جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) در کربلا و حرم امام حسین (ع) حضور یافتند؛ تا جایی که کربلا و به ویژه بین الحرمین مملو از جمعیت شد.

حرم حسینی به مناسبت ولادت امام دوازدهم چراغانی و گل آرایی شده و پارچه های سبزرنگ مزین به نام و القاب حضرت مهدی (عج) در صحن حرم ارباب نصب شد.

همچنین در شب میلاد امام زمان (عج)، جمعی از زائران که توفیق تشرف به کربلا را داشتند، در بین الحرمین شمع هایی روشن کرده و به احیای این شب پرفضیلت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن تولد 1187 سالگی حضرت مهدی (عج) در کربلا+ عکس

جشن تولد 1187 سالگی حضرت مهدی (عج) در کربلا+ عکس