مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 06:352021-03-29بين الملل

بازارگرمی ولیعهد سعودی برای طرح خود موسوم به «خاورمیانه سبز»


ولیعهد عربستان سعودی در تماس هایی تلفنی با رهبران کشورهای عربی درباره ابتکار عمل خود تحت عنوان «خاورمیانه سبز» گفتگو کرد.

- ولیعهد عربستان سعودی در تماس هایی تلفنی با رهبران کشورهای عربی درباره ابتکار عمل خود تحت عنوان خاورمیانه سبز گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در تماس هایی تلفنی با رهبران کشورهای عربی درباره ابتکار عمل خود تحت عنوان خاورمیانه سبز گفتگو کرد.

این ابتکار عربستان در راستای مقابله با گرم شدن زمین و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای بوده و شامل کاشت 50 میلیارد اصله درخت در خاورمیانه، در راستای برنامه چشم انداز 2030 ریاض است.

در راستای همین طرح ، تماس تلفنی بین بن سلمان و مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق برقرار شد.

در این تماس تلفنی ولیعهد سعودی از فواید پروژه مورد نظر خود برای منطقه و جهان سخن گفت؛ از جمله چالش های زیست محیطی، بهبود کیفیت زندگی در منطقه و جهان و کاهش سطح کربن جهان.

نخست وزیر عراق هم در این تماس تلفنی بر همکاری با عربستان سعودی و حمایت کشورش از ابتکار عمل بن سلمان در جهت تحقق اهداف آن تاکید کرد.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان همچنین در تماسی تلفنی با نواف الأحمد الجابر الصباح، امیر کویت درباره ابتکار عمل موسوم به خاورمیانه سبز در راستای بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارگرمی ولیعهد سعودی برای طرح خود موسوم به «خاورمیانه سبز»

بازارگرمی ولیعهد سعودی برای طرح خود موسوم به «خاورمیانه سبز»