مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 06:352021-03-29سياسي

جهادگران 40 آلاله آسمانی تقدیم نظام کردند


جهادگران در سراسر کشور 40 آلاله آسمانی را تقدیم نظام کردند، در زندگی یک یک آنها می بینیم که گام های بلندی در عرفان برداشتند و خودشان را فدا کردند و از خودشان گذشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، تشییع پیکر روحانی جهادگر دانیال سالاری که دو روز گذشته بر اثر یک سانحه در حین خدمت به مردم محروم قلعه گنج آسمانی شد، با حضور جمعی از مردم، مسئولان محلی، روحانیت، جهادگران، نیروهای نظامی و انتظامی و و تقویت که خدمت به مردم است، حضور دارند، از تمام نقاط کشور و از شهرستان در این ایام تعطیلات عید می آیند که امروز این جبهه را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه جهادیان و بسیجیان در همه عرصه ها در جهت امیدبخشی مردم و ایران اسلامی حضور دارند، افزود: امروز قلعه گنج شهید صمیمی نظری و سالاری را تقدیم جبهه جهاد کرده است و خدا را شکر می کنیم و به این روحیه مجاهدت مردم قلعه گنج می بالیم.

حمیدرضا الله بداشتی جانشین بسیج سازندگی کشور گفت: جهادگر طلبه قلعه گنجی در تمام عمرش به فکر خدمت به محرومان و احیاء ارزش های انقلاب و کمک به افرادی که در دورترین نقاط هستند، بود، اینها آموزش دیده مکتب وحی و سربازان انقلاب هستند و در زمان سختی نظام به کمک می آیند و سربازان ولایت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران 40 آلاله آسمانی تقدیم نظام کردند

جهادگران 40 آلاله آسمانی تقدیم نظام کردند