مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 07:402021-03-29سياسي

500 بسته معیشتی بین محرومان شهر مجلسی توسط فولاد مبارکه توزیع شد


مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه از توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان شهر مجلسی در قالب کمک مومنانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی نباتی نژاد با اشاره به توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان شهر جدید مجلسی گفت: جای بسی خوشحالی است که این شرکت همواره پرداختن به مسئولیت های اجتماعی را رسالت خود دانسته و از این پس هم به یقین تلاش خود را برای خدمت رسانی به جامعه و ذی نفعان دوچندان خواهد کرد.

وی افزود: شرکت ها و کارخانه ها برای اینکه در کسب وکار خود موفق باشند باید مسئولیت خود را در قبال جامعه و تمام کسانی که تحت تأثیر فعالیت های آن سازمان قرار می گیرند انجام دهند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید موحدیان نیز با بیان اینکه این طرح در قالب رزمایش کمک مومنانه صورت گرفته است، گفت: طرح محرومیت زدایی شهر مجلسی از طرف قرارگاه محرومیت زدایی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان (عج) به پایگاه بسیج مقاومت شهید موحدیان فولاد مبارکه محول شد.

سرهنگ حبیب اکبری افزود: در همین راستا جلسه ای با حضور اعضای شورای بسیج فولاد مبارکه برگزار و پس از موافقت مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، مصوب شد 500 بسته معیشتی بین محرومان شهر مجلسی توزیع شود وی خاطر نشان کرد: این تعداد بسته معیشتی به ارزش 200 میلیون تومان در شب عید و با حضور پروین صالحی نماینده مردم شهرستان مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 بسته معیشتی بین محرومان شهر مجلسی توسط فولاد مبارکه توزیع شد

500 بسته معیشتی بین محرومان شهر مجلسی توسط فولاد مبارکه توزیع شد