مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 07:402021-03-29اقتصادي

پرواز های عبوری از ایران 72 درصد کاهش یافت


براساس آمارهای اعلامی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در 7 ماهه اول سال 99، در مجموع 52 هزار و 119 پرواز عبوری از آسمان ایران ثبت شد و در مدت مشابه سال 98 این تعداد به 184 هزار و 958 می رسید که حکایت از کاهش 71/8 درصدی پروازهای عبوری در این مدت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی از کاهش پروازهای عبوری در آسمان ایران به دلیل عملیات روانی دشمنان خبر داد و افزود: با اجرای سیاست های تشویقی در صدد جبران بخشی از خسارات حوزه هوایی کشور هستیم.

محمد اسلامی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان مبنی بر ناامن نشان دادن آسمان ایران جهت پروازهای عبوری اظهار کرد: دشمنان ما به ویژه آمریکا با تمام قدرت واقعی و غیر واقعی شان با ارعاب و عملیات روانی تلاش کردند، شرایطی را به وجود آوردند تا از شمار پروازهای عبوری از آسمان ایران کاسته شود.

وی تاکید کرد: ما هم در مقابل سعی کردیم با تمهیدات و تدابیر و گرفتن مجوزهای لازم قانونی، یکسری امتیازات و تخفیفاتی را به شرکت های هواپیمایی پیشنهاد کنیم.

اسلامی ادامه داد: با بسته های تشویقی به شرکت های هواپیمایی به طور تدریجی توانستیم تا حدودی برنامه ریزی آمریکایی ها برای مخدوش کردن پروازهای عبوری آسمان ایران را مختل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز های عبوری از ایران 72 درصد کاهش یافت

پرواز های عبوری از ایران 72 درصد کاهش یافت