مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 07:452021-03-29ورزشي

عیدی شیمیدری ها به مردم قم با غلبه بر اکسون


تیم بسکتبال شیمیدر قم دومین مسابقه خود از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران را با اختلاف 10 امتیاز از تیم اکسون تهران برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بسکتبالیست های شیمیدر قم با نمایش همدلی و انسجام خود برابر تیم بسکتبال اکسون تهران در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی فنی، نمایش بسیار بهتری نسبت به بازی قبل داشت و مزد بازی خوب خود به خصوص در کوارتر چهارم را با انتقام شکست بازی قبل و کسب یک برد ارزشمند به دست آورد تا امیدوارانه به بازی سوم قدم بگذارد.

هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر به اتفاق رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و مرتضی سخایی رییس هیات بسکتبال قم با حضور در سالن آزادی نظاره گر پیروزی شاگردان مصطفی هاشمی در دومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال بودند.

درغوکاسیان بعد از پایان مسابقه در جمع شیمیدری ها حضور یافت و به واسطه نمایش دلچسب بازیکنان تیم به آنها خدا قوت گفت و برای آنها در بازی آینده نیز آرزوی موفقیت کرد.

بسکتبالیست های شیمیدر قم حالا برای صعود به مرحله نیمه نهایی پیکارهای فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگا ه های کشور مصمم به پیروزی در بازی سوم با اکسون هستند، دیداری که از ساعت 18 روز سه شنبه دهم فروردین ماه بار دیگر در سالن آزادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدی شیمیدری ها به مردم قم با غلبه بر اکسون

عیدی شیمیدری ها به مردم قم با غلبه بر اکسون