مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 08:102021-03-29اقتصادي

فولاد هرمزگان از ظرفیت اسمی عبور کرد/ عبور از تولید 1.5 میلیون تن در سال 99


شرکت فولاد هرمزگان تا پایان سال 99 در تولید تختال از مرز ظرفیت اسمی یک و نیم میلیونی خود عبور کرد و با تولید یک میلیون و 520 هزار تن تختال به بیش از 4 درصد افزایش تولید نسبت به سال 1398 دست یافت.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فرزاد ارزانی با تبریک اعیاد نوروز و شعبانیه و میلاد حضرت خوبی برای گروه فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان بود.

عبور از ظرفیت اسمی سالیانه وی در خصوص محصول اصلی فولاد هرمزگان که تختال است، گفت: شرکت فولاد هرمزگان توانست در واحد فولاد سازی از مرز یک میلیون و 520 هزار تن تختال عبور کند و ظرفیت اسمی خود را محقق و نسبت به سال 98 به میزان 4 درصد میزان تولید خود را ارتقا بخشد.

  مدیرعامل فولاد هرمزگان تصریح کرد: مسائلی مانند کمبود گاز، برق و توقف اضطراری کمپرسور واحد اکسیژن باعث شد امسال 47 هزار تن افت تولید داشته باشیم و اگر مسائلی نظیر کمبود انرژی و مشکلات متعاقب با آن نبود قطعا رکورد تولید یک میلیون و 570 هزار تن تولید فولاد دراین شرکت محقق می شد.

وی افزود: برنامه ریزی های انجام شده در سال 1400 بر پیشرفت و تکمیل پروژه های آغاز شده در سال گذشته تاکید دارد و  امیدواریم این پروژه ها تا نیمه سال جاری به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد هرمزگان از ظرفیت اسمی عبور کرد/ عبور از تولید 1.5 میلیون تن در سال 99

فولاد هرمزگان از ظرفیت اسمی عبور کرد/ عبور از تولید 1.5 میلیون تن در سال 99