مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 08:452021-03-29سياسي

آیین عمامه گذاری 3 نفر از طلاب حوزه علمیه ورامین برگزار شد


آیین عمامه گذاری 3 نفر از طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین به مناسبت نیمه شعبان در بیت آیت الله محمودی گلپایگانی برگزار شد.

- ورامین- آیین عمامه گذاری 3 نفر از طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین به مناسبت نیمه شعبان در بیت آیت الله محمودی گلپایگانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر دوشنبه و هم زمان با ولادت با نیمه شعبان و با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین، مراسم عمامه گذاری 3 تن از طلاب مدرسه امام صادق (ع) در بیت معظم له برگزار شد.

در این مراسم آیت الله محمودی ضمن تبریک عید نیمه شعبان گفت: ملبس شدن به لباس روحانیت مایه افتخار است و این توفیق نصیب هر کسی نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با بیان اینکه قرار گرفتن در این لباس که انتساب به امام عصر (عج) دارد وظیفه انسان را سنگین می کند افزود: باید طلاب با رفتار و گفتار دعوت کننده به سوی خیر و صلاح باشند.

آیت الله محمودی مسئله تبلیغ دین و ترویج معارف اهل بیت را رسالت مهم طلاب و علما دانست و خواستار استفاده مطلوب و مناسب از فرصت های تبلیغی شد.

گفتنی است که در این مراسم آقایان تات ، صاحب علم و مجیدی فراز طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) مفتخر به تلبس به لباس روحانیت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین عمامه گذاری 3 نفر از طلاب حوزه علمیه ورامین برگزار شد

آیین عمامه گذاری 3 نفر از طلاب حوزه علمیه ورامین برگزار شد