مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 08:452021-03-29سياسي

مراسم عمامه گذاری طلاب ورامینی در روز نیمه شعبان برگزار شد


همزمان با نیمه شعبان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)، مراسم عمامه گذاری 3 نفر از طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) توسط آیت الله محمودی گلپایگانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با نیمه شعبان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)، مراسم عمامه گذاری 3 نفر از طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) توسط آیت الله محمودی گلپایگانی باسابقه ترین امام جمعه کشور برگزار شد.

در این مراسم باشکوه آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین ضمن تبریک عید نیمه شعبان اظهار کرد: ملبس شدن به لباس روحانیت مایه افتخار است و این توفیق نصیب هر کسی نخواهد شد.

وی گفت: قرار گرفتن در این لباس که انتساب به امام عصر (عج) دارد وظیفه انسان را سنگین می کند لذا باید طلاب با رفتار و گفتار دعوت کننده به سوی خیر و صلاح باشند.

باسابقه ترین امام جمعه کشور مسئله تبلیغ دین و ترویج معارف اهل بیت را رسالت مهم طلاب و علما دانست و خواستار استفاده مطلوب و مناسب از فرصتهای تبلیغی شد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام سید مهدی محمودی مدیر حوزه عملیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین نیز با ارائه گزارشی از حوزه گفت: این طلاب دوره ها و مراحل علمی لازم را پشت سر گذاشته و امروز به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت توفیق ملبس شدن را یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عمامه گذاری طلاب ورامینی در روز نیمه شعبان برگزار شد

مراسم عمامه گذاری طلاب ورامینی در روز نیمه شعبان برگزار شد