مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 08:552021-03-29ورزشي

6 بازی آینده حکم مرگ و زندگی برای ما دارد


مدیر فنی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: با توجه به اینکه 6 بازی آینده برای ما حکم مرگ و زندگی دارد و هر بازی یک فینال برای ما است، بیشتر سعی کردیم که به بازیکنان شجاعت فوتبال رو به جلو را آموزش دهیم.

- ایسنا/اصفهان مدیر فنی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: با توجه به اینکه 6 بازی آینده برای ما حکم مرگ و زندگی دارد و هر بازی یک فینال برای ما است، بیشتر سعی کردیم که به بازیکنان شجاعت فوتبال رو به جلو را آموزش دهیم.

امیر اسدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم، اظهار کرد: از زمانی که با اعتماد مدیریت به کادر فنی اضافه شدم، تمرینات خوبی در شرایط کیفی برگزار کردیم، تلاش شد سطح کیفی و فنی تمرینات را بالا ببریم.

وی افزود: در حال حاضر نقاط ضعف تیم تا حدودی برطرف شده و به نقطه ای رسیدیم که در تمرینات فعلی بازیکنان سرحال هستند، البته فشارهایی از بابت سالن وزنه و بدنسازی تحمل کردند تا به این نقطه مثبت رسیدیم.

مدیر فنی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان ادامه داد: هدف ما این است اعتمادی که مجموعه کوثر به کادر جدید کرده را به خوبی، جواب دهیم و سربلند از میدان مسابقات خارج شویم.

وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در تیم، گفت: با احترامی که برای کادر فنی تیم قائل و قدردان زحمات آنها هستیم، اما کمی نظم تیمی را بالاتر بردیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 بازی آینده حکم مرگ و زندگی برای ما دارد

6 بازی آینده حکم مرگ و زندگی برای ما دارد