مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 10:052021-03-29سياسي

انتقاد رییس خانه صنعت یزد از بی توجهی به تحقق شعار سال


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به دغدغه و توجه جدی رهبر معظم انقلاب به موضوعات و مباحث اقتصادی گفت: متاسفانه در این سال ها نسبت به نامگذاری های سالانه بی توجهی شده و تحقق نیافته است.

- سیدعلی اکبر کلانتر در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد اظهار کرد: نامگذاری های سالانه از سوی مقام معظم رهبری یک فرمان و نقشه راه است که در مسیر اجرا دچار بی توجهی شده و این فرمان عملیاتی به درستی محقق نمی شود.

وی با بیان این که رهبری در سخنان خود به تحقق نیافتن کامل جهش تولید در سال 99 نیز اشاره داشتند ادامه داد: طی یک دهه گذشته نامگذاری ها با موضوعات اقتصادی بوده است که باید به عنوان یک اولویت در بدنه اجرایی کشور به طور جدی مورد توجه باشد نه اینکه تنها به تشکیل کمیته و دبیرخانه و کارگروه اقدام شود.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد با بیان این که امسال نیز شروع به راه اندازی کمیته و کارگروه می کنند و در ادامه مسیر به تحقق این نامگذاری که مانع زدایی و پشتیبانی از تولید را در نظر دارد توجه ندارند، افزود: بخش خصوصی همه توان و سرمایه خود را در مسیر تولید قرار داده است اما نه تنها حمایتی نشده بلکه در این سال ها با قوانین و بخشنامه های خود، چوب های متعددی لای چرخ تولید گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس خانه صنعت یزد از بی توجهی به تحقق شعار سال

انتقاد رییس خانه صنعت یزد از بی توجهی به تحقق شعار سال