مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 10:252021-03-29سياسي

در خواست سمیر جعجع برای برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در لبنان


رییس حزب القوات اللبنانیه گفت که خواستار برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در لبنان با هدف انتخاب رییس جمهوری از جنسی دیگر است.

- رییس حزب "القوات اللبنانیه" گفت که خواستار برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در لبنان با هدف انتخاب رییس جمهوری "از جنسی دیگر" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، سمیر جعجع، رییس حزب القوات اللبنانیه گفت، تغییر فراکسیون اکثریت در پارلمان برای سر کار آوردن رییس جمهوری از جنسی دیگر، راه حل بحران حال حاضر لبنان است.

وی که به لحاظ تعداد آرا دومین نماینده مسیحیان در پارلمان فعلی لبنان است، گفت، اینکه اوضاع در مورد تشکیل دولت جدید به اینجا رسیده، جای تعجب ندارد اما تنها راه حل، تغییرِ قدرت آن هم از طریق برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام است.

وی درخصوص درخواست سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان که خواستار تشکیل دولتی تکنو-سیاسی شده بود، گفت: لبنان از 50 سال قبل تاکنون دولت های تکنو-سیاسی تشکیل داده است که اکنون به این وضعیت بد دچار شده است بنابراین چنین دولت هایی راه حل نیستند.

لبنان مشکلات بزرگ زیادی دارد از جمله مشکلات مرزها و وجود دولت کوچکی در کنار دولت (اصلی) که بر تصمیمات استراتژیک دولت اصلی کنترل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خواست سمیر جعجع برای برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در لبنان

در خواست سمیر جعجع برای برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در لبنان