مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 10:352021-03-29دانش

طراحی ماسک غیر فعال کننده ویروس های تنفسی از سوی محققان شیرازی


مریم اسدی اصهباناتی، مدیر عامل مرکز تحقیقات آدران استان فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به طراحی ماسک ضد ویروس تنفسی گفت: - مدیر عامل مرکز تحقیقات آدران استان فارس با اشاره به طراحی ماسک غیر فعال کننده ویروس های تنفسی گفت: این ماسک دارای لایه محافظ است که ویروس های مانند انفولانزا و کویید 19 را غیر فعال می کند.

مریم اسدی اصهباناتی، مدیر عامل مرکز تحقیقات آدران استان فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به طراحی ماسک ضد ویروس تنفسی گفت: این ماسک دارای لایه محافظ است که ویروس های مانند انفولانزا و کویید 19 را غیر فعال می کند.

مدیر عامل مرکز تحقیقات آدران استان فارس بیان کرد: از دیگر تولیدات این تحقیقاتی طراحی و ساخت دستکش مخصوص بیماران رینود و ورزشکارانی است که ورزش های سرد و زمستانی انجام می دهند.

وی افزود: در این دستکش نوآوری های جدید استفاده شده است؛ بیماران رینود که به خاطر مشکلات عروق در برخی از انگشتان خود دچار کرختی و سردی می شوند می توانند با استفاده از این دستکش انگشت خود را گرم کنند.

اسدی اصهباناتی با اشاره به مزایای این دستکش نسبت به نمونه خارجی گفت: این دستکش بسیار ظریف طراحی شده است و منعی برای مداخله کار های روزانه ندارد و همچنین قابلیت کار کردن با گوشی همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی ماسک غیر فعال کننده ویروس های تنفسی از سوی محققان شیرازی

طراحی ماسک غیر فعال کننده ویروس های تنفسی از سوی محققان شیرازی