مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 10:502021-03-29سياسي

حمایت نماینده منتقد برجام از قرارداد ایران و چین


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره همکاری راهبردی ایران و چین اظهار داشت: یکی از مهم ترین راه های بی تأثیر کردن تحریم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران این است که ما با قدرت ها و کشورهای بزرگ ارتباط بلندمدت و با کشورهای همسایه و همچنین کشورهای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک مجتبی ذاالنوری که یکی از منتقدان اصلی برجام است در گفت وگو با مهر بیان کرد: سند راهبردی که بین ایران و چین تنظیم و امضا شد، در حقیقت یک نقشه راه درازمدت است و تضمین هایی را برای طرفین ایجاد می کند تا انگیزه سرمایه گذاری داشته باشند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای مثال اگر چینی ها بخواهند پالایشگاهی بسازند که خوراک آن نفت ایران باشد و با نفت ما تناسب داشته باشد، مستلزم امضای یک قرارداد بلندمدت است و اگر یک قرارداد درازمدتی وجود نداشته باشد، طبیعتاً چین این سرمایه گذاری را نمی کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر چین، به دنبال آن است که با روسیه هم سندهای دراز مدت و راهبردی منعقد کند که هم تعاملات اقتصادی دوجانبه را تقویت می کند و هم در زمینه فعالیت های مشترک می تواند راهگشا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نماینده منتقد برجام از قرارداد ایران و چین

حمایت نماینده منتقد برجام از قرارداد ایران و چین