مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 11:452021-03-29اقتصادي

ساماندهی مسیر ترانزیتی سه راهی خوی – ایواوغلی کلنگزنی شد


با حضور جمعی از مسئولان آذربایجان غربی پروژه ملی ساماندهی مسیر ترانزیتی سه راهی خوی – ایواوغلی کلنگزنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استاندار آذربایجان غربی ظهر دوشنبه در آیین کلنگ زنی این مسیر ترانزیتی اظهار کرد: پروژه ملی ساماندهی سه راهی خوی که بر روی جاده ترانزیت ایران و اروپا قرار گرفته با اعتباری بالغ بر 364 میلیارد ریال اجرا می شود.

محمدمهدی شهریاری این محور مسیر ترانزیتی کریدور شمال به جنوب شامل ساماندهی تقاطع محور ایواوغلی به سمت مرز بازرگان و سمت خوی است که هم اکنون با تحویل به پیمانکار اعتبار مورد نیاز آن تأمین شده و پیش بینی می شود پروژه تا آذرماه افتتاح شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین گفت: سه راهی ایواوغلی با توجه به وضعیتی که داشت و نقطه اتصال محور اصلی بازرگان به سمت تبریز و محور اصلی ایواوغلی به سمت مرز رازی بود از وضعیت نامطلوبی برخوردار بود.

عادل نجف زاده افزود: بنابراین سال ها در آنجا مشکلات فراوانی وجود داشت که با اخذ بودجه و انتخاب پیمانکار آغاز به کار شده و تجهیز کارگاه صورت گرفت و توسط استاندار آذربایجان غربی کلنگ زنی شد.

وی بیان کرد: این حرکت به منظور تکمیل جاده های مواصلاتی و زیرساخت های اصلی است که هم محور کریدور اصلی شمال به جنوب یعنی سه راه ایواوغلی و هم اینکه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مسیر ترانزیتی سه راهی خوی – ایواوغلی کلنگزنی شد

ساماندهی مسیر ترانزیتی سه راهی خوی – ایواوغلی کلنگزنی شد