مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 12:052021-03-29اقتصادي

عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون شتاب گرفت


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون لنده در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت.

- مجید صفایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با اختصاص اعتبارات بنیاد علوی، عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون در شهرستان لنده شتاب گرفته است.

  وی با بیان این که پروژه گردشگری موگرمون لنده یکی از پروژه های مهم جهش تولید در استان است، افزود: این نخستین پروژه سرمایه گذاری جهش تولید در استان بوده که عملیات اجرایی آن آغاز شده و هم اکنون عملیات خاک برداری،دیوارکشی و جاده سازی آن به اتمام رسیده است.

وی میزان سرمایه گذاری این پروژه را 72میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از مجموع اعتبار اختصاص یافته به اردوگاه گردشگری موگرمون، 15میلیارد ریال اعتبار ملی، 10میلیارد ریال اعتبار استانی و 15میلیارد ریال سهم سرمایه گذاری بنیاد علوی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از محل تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایری این اداره کل نیز 32میلیارد ریال تسهیلات به این پروژه اختصاص یافته است.

صفایی با بیان این که این پروژه در زمینی به مساحت 11هزار مترمربع در حال اجرا است، تأکید کرد:  در این اردوگاه گردشگری، سوییت های اقامتی، آلاچیق، سکوی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون شتاب گرفت

عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون شتاب گرفت