مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 12:302021-03-29اقتصادي

مبارزه با قاچاق کالا در سال جدید شدت می گیرد


جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا از تشدید مبارزه با قاچاق کالا در سال جدید خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سهراب بهرامی در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: با تشدید مبارزه با قاچاق کالا، شعار سال باید به نحو مطلوب و شایسته اجرایی شود.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا اظهار داشت: در سال جاری با تشکیل یک کارگروه راهکارهای عملیاتی کردن شعار سال را اتخاذ و ضمن مبارزه بیش از پیش با قاچاق کالا از تولید حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به هر میزان که بتوانیم حجم ورود قاچاق به کشور را کاهش دهیم به همان اندازه به موضوع تولید کمک کرده ایم و در این خصوص باید در بحث پیشگیری از قاچاق کالا اقدامات اساسی انجام پذیرد.

سردار بهرامی گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان فارس باید بسترهای جرم زا در موضوعات تجاری، اقتصادی و تولید را شناسایی و برخوردهای قاطع و قانونی با متخلفان انجام دهد.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا بر شناسایی انبارهای غیر مجاز کالا و همچنین راه اندازی و بهره گیری از سامانه های هوشمند در حوزه مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد.

در این جلسه سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس، طی سخنانی گفت: نیروی انتظامی استان در سال جاری با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با قاچاق کالا در سال جدید شدت می گیرد

مبارزه با قاچاق کالا در سال جدید شدت می گیرد