مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 12:452021-03-29حوادث

134 تن انواع مواد مخدر از مناطق مرزی کشف شد/هوشمندسازی مرزها


فرمانده مرزبانی ناجا از کشف 134 تن انواع مواد مخدر در مناطق مرزی کور طی سال گذشته از سودگران مرگ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمدعلی گودرزی عصر دوشنبه در بازدید از مرزهای شمال آذربایجان غربی با بیان اینکه کشف مواد مخدر از مناطق مرزی 28 درصد افزایش داشت، افزود: همچنین در این مدت 89 هزار رأس احشام کشف شده و همچنین کشفیات سلاح نیز در سال 99 حدود 28 درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر تشدید مبارزه با قاچاق بی رویه از مرزهای کشور، افزود: طی سال گذشته دو هزار و 250 میلیارد تومان انواع کالاهای قاچاق توسط مأموران مرزبانی کشور کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه بر هوشمندسازی مرزها در سال جدید تاکید کرد، گفت: هوشمند سازی مرزها در سال جدید در اولویت قرار گرفته و با سرعت بیشتری صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در قالب اجرای طرح بتوانیم انسداد مرزهای کشور در مناطق مختلف را شاهد باشیم که در این راستا در منطقه مرزی کشور نیاز به احداث برجک، پاسگاه های مرزی و نیز تجهیز پاسگاه ها باشد تلاش مضاعفی انجام خواهیم داد.

سردار گودرزی گفت: در سال جدید، جدیت بیشتری در راستای مبارزه با قاچاق خواهیم داشت و اتفاقات اخیر و تحرکات دشمنان در اطراف مرزهای شمال غرب کشور را در حال رصد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

134 تن انواع مواد مخدر از مناطق مرزی کشف شد/هوشمندسازی مرزها

134 تن انواع مواد مخدر از مناطق مرزی کشف شد/هوشمندسازی مرزها