مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 13:452021-03-29اقتصادي

نوروز کیش با رعایت کامل مقررات بهداشتی و اعمال نظارت ها


سخنگوی ستاد نوروزی کیش و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش از افزایش حساسیت ناظران سلامت با وجود کاهش تعداد مسافران و گردشگران نوروزی در جزیره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی این سازمان و سخنگوی ستاد نوروزی کیش ضمن تشریح شرایط کنونی پذیرش گردشگران با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و نظارت های مستمر ناظران تمامی حوزه ها گفت: در بازه زمانی 25 اسفند تا 6 فروردین امسال در مقایسه با نوروز 98، جزیره کیش کاهش 17 درصدی ورود گردشگران را تجربه کرد.

علوی اعمال محدودیت به ویژه در مسیر دریایی و محدودیت  60 درصدی ظرفیت پذیرش در پرواز ها را از عوامل کاهش تعداد مسافران عنوان کرد و گفت: ورود خودرو در نوروز 1400 کاهش صد درصدی داشت و با توجه به ممنوعیت برپایی کمپ ها و فعالیت خانه مسافر ها، نوروز سال جاری در بازه زمانی 25 اسفند تا ششم فروردین در مقایسه با نوروز98 ، شاهد کاهش 92 درصدی تعداد مسافران و گردشگران دریایی بودیم.

وی همچنین از کاهش 46 درصدی جمع کل مسافران ورودی نوروز 1400 در مقایسه با نوروز 98 در همین بازه زمانی خبر داد.

سخنگوی ستاد نوروزی کیش در بخش دیگری از سخنان خود به تشدید نظارت ها و تاکید بر رعایت کامل مقررات بهداشتی در تمامی حوزه های فعال جزیره کیش اشاره کرد و گفت: بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز کیش با رعایت کامل مقررات بهداشتی و اعمال نظارت ها

نوروز کیش با رعایت کامل مقررات بهداشتی و اعمال نظارت ها