مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 13:552021-03-29اقتصادي

بهره برداری از تمامی پروژه های بهداشتی هشترود تا پایان فروردین ماه


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تمامی پروژه های عمرانی نیمه تمام بهداشتی در هشترود تا پایان فروردین ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تمامی پروژه های عمرانی نیمه تمام بهداشتی در هشترود تا پایان فروردین ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر محمد حسین صومی در بازدید نوروزی از مراکز درمانی هشترود، خاطر نشان کرد: دو میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم سازی بیمارستان هشترود در نظر گرفته شده و این تخصیص اعتبار تا مقاوم سازی کلی ادامه دار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که اختصاص دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان های هشترود و ملکان در اولویت کاری دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد، خاطر نشان کرد: تجهیز درمانگاه های هشترود و میانه نیز یکی دیگر از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی است.

وی اظهار کرد: مجموعه مطالبات پرسنل مجموعه بهداشت و درمان آذربایجان شرقی تا پایان آذر ماه سال گذشته به حسابشان واریز شده است.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی هم در بازدید نوروزی از بیمارستان هشترود، از دکتر صومی خواست تا پرداخت کارانه و اضافه کاری پرسنل بهداشت و درمان را به روز کند و برای مقاوم سازی بیمارستان هشترود اعتبارات ویژه ای را در نظر گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از تمامی پروژه های بهداشتی هشترود تا پایان فروردین ماه

بهره برداری از تمامی پروژه های بهداشتی هشترود تا پایان فروردین ماه