مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 14:452021-03-29سياسي

عملکرد کمیته دانشگاهی کنگره شهدای یزد تشریح شد


مسئول بسیج دانشجویی استان یزد اقدامات صورت گرفته کمیته علمی، پژوهشی و دانشگاهی کنگره ملی شهدای استان را تشریح کرد.

- ایسنا/یزد مسئول بسیج دانشجویی استان یزد اقدامات صورت گرفته کمیته علمی، پژوهشی و دانشگاهی کنگره ملی شهدای استان را تشریح کرد.

علی پورمیرزایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به برگزاری هر 10 سال یکبار کنگره ملی شهدا و برگزاری این دوره در استان یزد، هدف اصلی در برگزاری این کنگره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

وی نیاز امروز جامعه را دنباله روی از راه و مرام شهدا و روحیات آنها در عرصه های مختلف جامعه نظیر علمی فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و در جهت حل مشکلات کشور دانست.

میرزایی در ادامه افزود: جهت برنامه ریزی کنگره شهدا، 22 کمیته پیش بینی شد که یکی از این کمیته ها، کمیته علمی، پژوهشی و دانشگاهی است که مسئولیت آن بر عهده ریاست دانشگاه یزد و دبیری آن کمیته بر عهده بسیج دانشجویی استان گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: جهت انجام اهداف این کمیته، جلسات مختلفی با حضور روسای دانشگاه های استان، معاونین فرهنگی، جهاد دانشگاهی و دیگر ادارات نقش آفرین در زمینه های علمی پژوهشی برگزار شد که ماحصل این جلسات، تعریف هشت کارگروه اصلی این کمیته بوده که مسئولیت هر کدام از این کارگروه ها را یکی از اعضا بر عهده گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد کمیته دانشگاهی کنگره شهدای یزد تشریح شد

عملکرد کمیته دانشگاهی کنگره شهدای یزد تشریح شد