مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 14:502021-03-29حوادث

دستگیری قاچاقچیان موادمخدر مازندران در تهران


فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری اعضای یک باند موادمخدر در تهران خبر داد که کارشان توزیع تریاک در مازندران با مرکزیت شهرستان تنکابن بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس ، سردار مرتضی میرزایی در باره جزییات شناسایی و انهدام این باند توضیح داد : در اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان با خبر شدند و در ادامه اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، متهمان که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در استان های تهران و مازندران می کردند در حین جا به جایی مواد مخدر با سه دستگاه خودروی سواری در تهران مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی افزود : در ادامه این ماموریت، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سردار میرزایی از کشف 270 کیلو گرم مواد مخدر در بازرسی از خودروهای متهمان خبر داد و گفت : در ادامه این عملیات هم سردسته اصلی این باند در شهرستان تنکابن شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

وی همچنین از کشف 40 کیلوگرم مواد مخدر در بازرسی از منزل سردسته باند خبر داد و افزود : در این عملیات ضمن دستگیری چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاچاقچیان موادمخدر مازندران در تهران

دستگیری قاچاقچیان موادمخدر مازندران در تهران