مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 14:552021-03-29اقتصادي

کمک 5 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان بهزیستی


نزدیک به 5 میلیارد تومان کمک های مردمی در قالب پویش های مربوط به بهزیستی در استان جمع آوری شده است.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 350 خیر به طور دائم با بهزیستی استان همکاری بسیار تنگاتنگ دارند و 370 خانواده را حمایت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: سال گذشته نزدیک به 5 میلیارد تومان کمک های مردمی در قالب پویش های مربوط به بهزیستی در استان زنجان جمع آوری شده است.

وی افزود: موسسات فعال هر کدام با کارکردهایی از جمله پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ساماندهی کودکان کار و خیابان، کمک به تحصیل دختران و جمع آوری کمک های مردمی برای و توزیع کمک ها در میان نیازمندان راه اندازی شده است.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه نهادهای مردمی و خیریه ها بیشترین تماس و ارتباط را با اقشار آسیب پذیر جامعه دارند و مورد اعتماد مردم هستند، اضافه کرد: در صورت مشارکت دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی و برقراری یک همکاری سازنده، بسیاری از آسیب های اجتماعی قابل کنترل و سازماندهی می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: راه اندازی سامانه صدقه تلفنی، اجرای طرح حامی بطور گسترده در سطح استان، انعقادتفاهم نامه با خیرین، توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیر دولتی، تاسیس مهدهای کودک، مراکز نگهداری شبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 5 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان بهزیستی

کمک 5 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان بهزیستی