مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 17:102021-03-29حوادث

مصدومیت 5 نفر در حادثه تصادف محور بندرانزلی به رضوانشهر


مدیرعامل هلال احمر گیلان، از اعزام پنج فرد آسیب دیده در تصادف محور بندرانزلی به رضوانشهر خبر داد و گفت: سه نفر توسط اورژانش و دو نفر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان رسانده شدند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، از اعزام پنج فرد آسیب دیده در تصادف محور بندرانزلی به رضوانشهر خبر داد و گفت: سه نفر توسط اورژانش و دو نفر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان رسانده شدند.

سیاوش غلامی در جمع خبرنگاران، از وقوع تصادف در محور بندرانزلی به رضوانشهر در منطقه بشمن خبر داد و اظهار کرد: تعداد افراد حادثه دیده پنج نفر بودند.

وی علت این تصادف را انحراف و برخورد با تیر چراغ برق یک دستگاه سواری کوییک عنوان کرد و گفت: زمان اطلاع 12:57 بود که نیروهای امدادی ساعت 13:12 در صحنه حضور یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان کرد: از پنج مصدوم حادثه سه نفر توسط عوامل اورژانس انتقال یافتند و دو نفر نیز توسط عوامل امدادی پایگاه کپورچال بندرانزلی منتقل شدند.

غلامی، پایان عملیات را ساعت 14:01 اعلام و عنوان کرد: رانندگان به توصیه های پلیس توجه کرده، از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده ای نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 5 نفر در حادثه تصادف محور بندرانزلی به رضوانشهر

مصدومیت 5 نفر در حادثه تصادف محور بندرانزلی به رضوانشهر