مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 18:002021-03-29اقتصادي

محدودیت های کرونایی در کرج افزایش یافت/ادامه محدودیت ها تا 22 فروردین


فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در استان البرز گفت: با توجه به تغییر شرایط کرج از زرد به نارنجی و در آستانه سیزدهم فروردین و روز طبیعت مردم و مسافران قوانین را رعایت و در پارک ها و تفرجگاه ها تجمع نکنند.

- ایسنا/البرز فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در استان البرز گفت: با توجه به تغییر شرایط کرج از زرد به نارنجی و در آستانه سیزدهم فروردین و روز طبیعت مردم و مسافران قوانین را رعایت و در پارک ها و تفرجگاه ها تجمع نکنند.

غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: با توجه به شرایط نارنجی کرونایی در کرج ممنوعیت تجمع در طبیعت، پارک ها و فضاهای سبز عمومی در روز سیزدهم فروردین اعلام می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با هشدار پیک مراجعات به مراکز درمانی پس از تعطیلات نوروزی افزود: شهروندان روز طبعیت را در خانه بمانند و با پرهیز از حضور در امکان عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضامن سلامت خود و خانواده هایشان باشد.

فرماندار کرج گفت: طبق اطلاعیه اعلام شده محدودیت های منع تردد شبانه و فعالیت مشاغل به مدت دو هفته در شهرستان کرج لازم الاجرا خواهد بود.

اطلاعیه قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج همچنین قرارگاه مبارزه با کرونا در شهرستان کرج طی اطلاعیه ای ضمن تبریک سال جدید از هم شهروندان عزیز، اقشار واصناف مختلف، اصحاب محترم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی در کرج افزایش یافت/ادامه محدودیت ها تا 22 فروردین

محدودیت های کرونایی در کرج افزایش یافت/ادامه محدودیت ها تا 22 فروردین