مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 01:052021-03-29سياسي

تمامی بخش های حاکمیتی و خصوصی باید مشوق تولید باشند


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی به مسئله پشتیبانی در تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: همه بخش های حاکمیتی و خصوصی باید مشوق تولید باشند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی به مسئله پشتیبانی در تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: همه بخش های حاکمیتی و خصوصی باید مشوق تولید باشند، چرا که حمایت از تولید منوط به مشوق هایی است که در اختیار آن تولیدکننده قرار داده می شود، به علاوه مشوق های قانونی از تولیدکننده نیز باید صورت بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شعارها و عناوینی که رهبر معظم انقلاب برای سال ها تعریف می کنند، فلسفه ای دارد، اظهار کرد: در کشور ظرفیت هایی وجود دارد که گاهی از آن ها غفلت می شود و گاهی موانع و مشکلاتی وجود دارد که به دلیل نداشتن همت کافی، آن موانع حل نشده اند.

وی افزود: بنابراین لازم است که رهبر معظم انقلاب شعار سال را به آن مسائل اختصاص دهند تا همه ظرفیت کشور اعم از حاکمیتی و مردمی به سمت آن شعار سوق داده شوند.

این نماینده مجلس با اشاره به نامگذاری سال 99 به نام جهش تولید یادآور شد: در این حوزه موفقیت کامل حاصل نشد که از جمله مصادیق این ناکامی می توان به شرکت های دانش بنیان اشاره کرد که علت آن تعطیلی بخش هایی از واحدهای تولیدی به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی بخش های حاکمیتی و خصوصی باید مشوق تولید باشند

تمامی بخش های حاکمیتی و خصوصی باید مشوق تولید باشند