مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 02:452021-03-29اجتماعي

هر گونه تجمع در پارک های کرج ممنوع است


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت که با توجه به تغییر شرایط این شهرستان از زرد به نارنجی هر گونه تجمع گردشگران به ویژه در روز سیزدهم فروردین ماه در پارک و تفرجگاه های این شهرستان ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، روابط عمومی فرمانداری کرج غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: با توجه به شرایط نارنجی کرونایی در کرج ممنوعیت تجمع در طبیعت،پارک ها و فضای های سبز عمومی در روز سیزدهم فروردین اعلام می گردد.

وی با هشدار پیک مراجعات به مراکز درمانی پس از تعطیلات نوروزی افزود: شهروندان روز طبعیت را در خانه بمانند و با پرهیز از حضور در اماکن عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضامن سلامت خود و خانواده هایشان باشد.

فرماندار کرج گفت: طبق اطلاعیه اعلام شده محدودیت های منع تردد شبانه و فعالیت مشاغل بمدت 2هفته در شهرستان کرج لازم الاجرا خواهد بود.

همچنین به همین منظورقرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج از شهروندان، اقشار واصناف مختلف، اصحاب محترم رسانه و عموم دست اندرکاران اجرای این طرح، جزییات روند اعمال محدودیت های مبارزه با کرونا را از روز سه شنبه هفته جاری به مدت دو هفته اعلام کرد.

براساس گزارش های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی و کاهش رعایت دستور العمل های بهداشتی و افزایش سفرهای نوروزی سرعت گسترش همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر گونه تجمع در پارک های کرج ممنوع است

هر گونه تجمع در پارک های کرج ممنوع است