مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 03:052021-03-29اقتصادي

جلوگیری از ورود گردشگران به ایذه و دهدز / ادامه افزایش آمار ابتلا و بستری در منطقه


فرماندار ایذه با اشاره به وضعیت قرمز و شیوع گسترده بیماری در این منطقه گفت: تخت های بیمارستانی ایذه در حال تکمیل شدن هستند و اگر دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود، - ایسنا/خوزستان فرماندار ایذه با اشاره به وضعیت قرمز و شیوع گسترده بیماری در این منطقه گفت: تخت های بیمارستانی ایذه در حال تکمیل شدن هستند و اگر دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود، با کمبود تخت مواجه خواهیم شد.

حسن نبوتی در خصوص وضعیت شیوع کرونا در شهرستان ایذه اظهار کرد: شهرستان ایذه به دلیل افزایش آمار ابتلا و بستری در بیمارستان، در وضعیت قرمز قرار دارد و طبق مصوبات ستاد کرونای شهرستان ایذه، غربالگری در سطح شهر و روستاها توسط تیم های بسیج، بهداشت و هلال احمر به صورت گسترده به منظور بیماریابی در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه بیمار باید قبل از اینکه به وضعیت حاد برسد شناسایی شود، افزود: شناسایی اولیه قبل از اینکه بیمار به وضعیت حاد برسد و مشکلات زیادی برای بیمار به وجود بیاید، می تواند در درمان موثر باشد که بر این اساس، تیم های بیماریابی فعالیت گسترده ای در سطح شهرستان دارند و در حال غربالگری و شناسایی بیماران هستند.

فرماندار ایذه در زمینه وضعیت ظرفیت بیمارستان ایذه نیز گفت: تخت های بیمارستانی ایذه در حال تکمیل شدن هستند و اگر دستورالعمل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ورود گردشگران به ایذه و دهدز / ادامه افزایش آمار ابتلا و بستری در منطقه

جلوگیری از ورود گردشگران به ایذه و دهدز / ادامه افزایش آمار ابتلا و بستری در منطقه