مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 03:152021-03-29سياسي

مأموریت اصلی ما اجرای عدالت است/ احصای مسائل قضایی استان ها


رییس دستگاه قضا با تأکید بر اینکه مأموریت اصلی ما اجرای عدالت است، از احصای مشکلات و مسائل قضایی استان ها توسط یک هیئت 22 نفره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح سه شنبه در بدو ورود به لرستان و در فرودگاه خرم آباد در گفتگو با رسانه ها طی سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو به مردم عزیز، باصداقت، باصفا، متدین و شهیدپرور استان لرستان گفت: از خداوند می خواهیم که برکاتش را بر این استان، کشور عزیز ایران، نظام مقدس و امت اسلامی نازل فرمایند.

وی با بیان اینکه توفیقی است برای بنده و همکارانم که امروز در استان لرستان باشیم، بابت دو موضوع عذرخواهی کرد و گفت: موضوع اول تأخیر در انجام سفر به استان است، ما برنامه ریزی کرده بودیم که خیلی زودتر از این خدمت مردم و مسئولان استان باشیم لیکن شرایط کرونایی این سفر را به تأخیر انداخت.

عذرخواهی بابت تأخیر در انجام سفر آیت الله رییسی ادامه داد: همچنین ما مایل بودیم در جریان این سفر اجتماعات مردمی را چه در مرکز استان و چه شهرستان ها داشته باشیم که شرایط کرونایی اجازه این امر را نمی دهد و تنها می توانیم در خدمت برخی همکاران و مسئولان بوده و امیدواریم در دیدار دیگری بتوانیم در خدمت مردم عزیز در این استان باشیم و از نزدیک از نقطه نظرات آن ها بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت اصلی ما اجرای عدالت است/ احصای مسائل قضایی استان ها

مأموریت اصلی ما اجرای عدالت است/ احصای مسائل قضایی استان ها