مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 04:102021-03-30سياسي

بررسی پرونده های قضایی و ایجاد عدالت، هدف اصلی سفر به لرستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد، اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی امکان حضور در تجمعات مردمی در این سفر وجود ندارد و در همین رابطه از مردم لرستان عذرخواهی می کنیم.

- رییس قوه قضاییه گفت: هدف اصلی سفر به لرستان بررسی مشکلات پرونده های قضایی استان و ارائه راهکارهایی برای حل آنان در راستای ایجاد عدالت در استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد، اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی امکان حضور در تجمعات مردمی در این سفر وجود ندارد و در همین رابطه از مردم لرستان عذرخواهی می کنیم.

وی با بیان اینکه قبل از سفر به لرستان 22 نفر از کارشناسان قوه قضاییه به استان سفر کرده اند، افزود: این افراد به تمام نقاط لرستان سفر کرده و شرایط دادگستری شهرهای مختلف را بررسی کرده اند و گزارشات خود را در شورای قضایی که عصر امروز برگزار می شود اعلام می کنند.

رییس قوه قضاییه بیان کرد: در این سفر با وجود محدودیت هایی که کرونا ایجاد کرده است اما دیدارهای مختلفی با نمایندگان اقشار مختلف لرستان برگزار می کنیم و تمام این اقدامات در راستای ایجاد عدالت در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده های قضایی و ایجاد عدالت، هدف اصلی سفر به لرستان

بررسی پرونده های قضایی و ایجاد عدالت، هدف اصلی سفر به لرستان