مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 04:452021-03-30سياسي

راه اندازی نرم افزار تفکیک زباله در ساری


سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری از شهروندان خواست با نصب اپلیکیشن «ساریِ من»، در طرح تفکیک زباله از مبدأ مشارکت کنند.

- ایسنا/مازندران سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری از شهروندان خواست با نصب اپلیکیشن ساریِ من ، در طرح تفکیک زباله از مبدأ مشارکت کنند.

سید محمدرضا گرامیان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در جمع خبرنگاران، در خصوص راه اندازی نرم افزار جمع آوری زباله خشک از درب منازل در شهر ساری، اظهار کرد: اپلیکیشن ساریِ من یکی از مهمترین درگاه های ارائه خدمات و برنامه های کاربردی در حوزه مدیریت و ارائه خدمات در سطح شهر ساری و همچنین یک مرجع برای اطلاع رسانی و دریافت برخی خدمات شهری به صورت غیرحضوری است.

گرامیان افزود: از مهمترین بخش های این اپلیکیشن، جمع آوری زباله خشک از درب منازل با چند کلیک ساده است.

این مسئول بیان کرد: شهروندان برنامه ساریِ من را دانلود کرده و درخواست جمع آوری زباله از مبدأ می دهند و سپس خودروهای جمع آوری زباله سازمان، درب منزل حاضر شده و کیسه حاوی زباله خشک را تحویل می گیرند.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از تحویل و ثبت پسماند خشک، امتیاز شهروندان نیز در سامانه درج می گردد و شهروندان می توانند هر لحظه میزان مشارکت و امتیاز خود را در نرم افزار مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نرم افزار تفکیک زباله در ساری

راه اندازی نرم افزار تفکیک زباله در ساری