مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 05:002021-03-30اقتصادي

شهرک های مسکونی اطراف کلانشهرها توسعه می یابد


برنامه جدید مجموعه شرکت عمران علاوه بر توسعه نسل نوین شهرهای جدید، توسعه شهرک ها پیرامون شهرها و قطب های کارکردی و فعالیتی خواهد بود.

- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه جدید مجموعه شرکت عمران علاوه بر توسعه نسل نوین شهرهای جدید، توسعه شهرک ها پیرامون شهرها و قطب های کارکردی و فعالیتی خواهد بود.

حبیب اله طاهرخانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: توسعه شهرک ها محور جدیدی در فعالیت های مجموعه شرکت عمران است.

این برنامه برای پاسخگویی به نیاز سکونتی در محدوده کلان شهرها (بامحدویت توسعه درونی) قطب های کارکردی به ویژه صنعتی و معدنی که با بیشترین فشار برای اسکان روبه رو هستند، هدف گذاری شده است.

وی افزود: سال 1400 مقطعی ویژه برای مجموعه شهرهای جدید خواهد بود؛ چراکه ما باید فعالیت های آغاز شده در حوزه ارتقای کیفیت زندگی ساکنان را تداوم بدهیم و برنامه ها را با مسئولیت پذیری و تلاش تمامی همکاران در ستاد و مجموعه شهرهای جدید به اتمام برسانیم.

طاهرخانی گفت: احداث زیرساخت های اجتماعی و خدمات انتفاعی همچون فضاهای ورزشی، فرهنگی و مذهبی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، توسعه زیرساخت های شهری، محوطه سازی و آماده سازی مناسب، توسعه فضاهای سبز و توسعه فضاهای درمانی جزو اولویت های ما در سال 1400 خواهد بود که باید با شدت بیشتری آنها را پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های مسکونی اطراف کلانشهرها توسعه می یابد

شهرک های مسکونی اطراف کلانشهرها توسعه می یابد