مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 05:102021-03-30سياسي

رویکرد کنگره شهدا یزد، گفتمان سازی محرومیت زدایی است


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری 40 برنامه محرومیت زدایی در کنار برگزاری کنگره شهدا گفت: رویکرد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد محرومیت زدایی است که امید به تحقق آن داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، سردار رضا پورشمسی در اجلاسیه دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد به تشریح چگونگی تدوین و برگزاری این کنگره پرداخت و اظهار کرد: از سال 98 هیات های اندیشه ورز سپاه انقلاب اسلامی با استناد به بیانیه گام دوم برای این مهم اقدام کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مواردی را برای تحقق مورد توجه قرار دادند که می بایست گفتمان سازی نیز در جامعه صورت گیرد افزود: با پیگیری مسوولان استان خرسندیم که میزبان این کنگره در استان هستیم و مهمتر اینکه با برگزاری این کنگره، پیشران گمشده خود را یافتیم.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به ظرفیت عظیم برگزاری این کنگره به عنوان یک پیشران قوی ادامه داد: این ظرفیت و پیشران بزرگ در گام دوم انقلاب قادر است برای شکل گیری جامعه ا شهدا و ایثارگران پیرامون کاستی های احتمالی در برگزاری این کنگره افزود: مهمترین رویکرد ما در برگزاری چنین کنگره ای محرومیت زدایی در سطح جامعه است که امید است با همت و پشتکاری که در برگزاری این اجلاسیه دیدیم این مهم محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد کنگره شهدا یزد، گفتمان سازی محرومیت زدایی است

رویکرد کنگره شهدا یزد، گفتمان سازی محرومیت زدایی است