مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 05:152021-03-30اقتصادي

رصد اراضی کشاورزی پردیس جهت آمادگی مقابله با حمله ملخ ها


رییس جهاد کشاورزی پردیس از رصد اراضی کشاورزی این شهرستان جهت آمادگی مقابله با حمله ملخ ها خبر داد.

- سید محمد قریشی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص وضعیت اراضی کشاورزی پردیس در مواجه با ملخ ها و آفات اظهار داشت: با آغاز فصل بهار جهت اطمینان از عدم وجود ملخ و آمادگی لازم برای پایش کانون ها، نسبت به دیده بانی ارتفاعات روستاهای ترقیان و گل خندان اقدام شده است.

قریشی گفت: در خصوص مکان های مورد بررسی با افراد محلی نسبت به اعلام ظهور و حمله ملخ، تبادل نظر شده و ارتفاعات منطقه که به گفته محلی ها معمولاً حمله ملخ از آنها آغاز می شود مورد بازدید و دیده بانی قرار گرفته است.

وی افزود: برای اطمینان بیشتر و شناسایی و آشنایی بیشتر با کانون های ثبت شده در سال های گذشته، عملیات دیدبانی آغاز شده و مناطق مختلف شهرستان تحت کنترل و رصد مداوم قرار می گیرند.

رییس جهاد کشاورزی پردیس گفت: سال گذشته نیز شایعه ای در خصوص حمله ملخ ها به پردیس وجود داشت اما تمامی مزارع شهرستان پردیس به صورت کامل برای مبارزه با هر نوع آفت و یا وجود ملخ ها رصد شد و هیچ گونه ضرر و زیانی مبنی بر حمله ملخ ها به اراضی کشاورزی مشاهده نشد.

بر اساس این گزارش سال گذشته شایعه بود که اراضی پردیس دچار حمله ملخ ها شده اما طبق بررسی های صورت گرفته مبنی بر اینکه در حمله ملخ ها باید 10 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد اراضی کشاورزی پردیس جهت آمادگی مقابله با حمله ملخ ها

رصد اراضی کشاورزی پردیس جهت آمادگی مقابله با حمله ملخ ها