مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 05:252021-03-30اقتصادي

تشکیل اتاق فکر برای تحقق شعار سال در مرزبانی/مبارزه با قاچاق در اولویت است


فرمانده مرزبانی ناجا از تشکیل اتاق فکر برای تحقق شعار امسال برای حمایت از تولید در مرزبانی کشور خبر داد و گفت: یکی از اولویت های مستمر و اول ما در این اتاق فکر همچنان مبارزه جدی با قاچاق کالا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی مرزبانی آذربایجان غربی، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از مرز رازی، بر هوشمندسازی مرز ها در سال جدید تاکید کرد.

وی با اعلام اینکه هوشمند سازی مرزها در سال جدید در اولویت قرار گرفته و با سرعت بیشتری صورت می گیرد، گفت: در سال جدید، جدیت بیشتری در راستای مبارزه با قاچاق خواهیم داشت و اتفاقات اخیر و تحرکات دشمنان در اطراف مرزهای شمال غرب کشور را در حال رصد هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: تاکنون زیرساخت های لازم برای استفاده از فیبر نوری، پهبادها سامانه های الکترونیگی و اپتیکی، به ویژه حسگرها و سنسورها در قالب این طرح فراهم شده است و امسال نیز با توجه دولت و مجلس و با تامین و افزایش اعتبارات لازم این طرح در مرزهای کشور ادامه می یابد.

گودرزی وضعیت امنیتی مرزهای زمینی و آبی کشور را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: مرزهای کشورمان به لحاظ ساختار، مناسب و منسجم، ارائه آموزش های مورد نیاز و تجهیزات مناسب خودرویی، پهبادی و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی، با همکاری مرزنشیانان در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اتاق فکر برای تحقق شعار سال در مرزبانی/مبارزه با قاچاق در اولویت است

تشکیل اتاق فکر برای تحقق شعار سال در مرزبانی/مبارزه با قاچاق در اولویت است