مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 05:302021-03-30اقتصادي

روند رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی قرچک تداوم دارد


فرماندار قرچک از تداوم روند رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، پشتیبانی از تولید در این شهرستان نیز در قالب برنامه هایی از قبیل حمایت های قانونی و دولتی، تشویق سرمایه گذاری، بهبود فضای کسب و کار و اجرای سیاست های کلان رفع موانع تولید با قوت دنبال خواهد شد.

خطیبی افزود: تحقق شعار امسال مهمترین اولویت کاری ادارات محسوب می شود، در سال گذشته نیز آنچه در توان ادارات بود برای حمایت از تولید انجام شد، اما برنامه های مهم از جمله روند رسیدگی دقیق به مشکلات واحدهای تولیدی همچنان پابرجاست و با عزم مضاعف با هدف شکوفایی جهش تولید ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: شعار سال 1400 با عنوان تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها عزم ادارات قرچک برای تداوم روند رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع را بیشتر خواهد کرد.

فرماندار قرچک بیان داشت: با ابلاغ سیاست های کلان ملی و دستور العمل های اجرایی از سوی استانداری تهران، ما نیز برنامه ها را بر اساس اولویت بندی و با توجه به شرایط بومی و سند توسعه استان تهران که در آن به توسعه و رونق تولید در قرچک توجه ویژه ای شده دنبال خواهیم کرد و حمایت از سرمایه گذاران برای حفظ منابع مالی و انسانی را مدنظر قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی قرچک تداوم دارد

روند رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی قرچک تداوم دارد