مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 06:052021-03-30دانش

31 فروردین آخرین مهلت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام در فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها / دانشکده های علوم پزشکی و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت .

- مهلت شرکت در فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی 31 فروردین ماه 1400 پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، ثبت نام در فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها / دانشکده های علوم پزشکی و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری است.

مهلت ثبت نام از 27 اسفندماه 1399 آغاز شده است و داوطلبان تا ساعت 24 روز 31 فروردین 1400 فرصت دارند مدارک لازم را بارگذاری کنند و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

داوطلبان در احتساب امتیازات علمی توجه داشته باشند که صرفاً به مستندات بارگذاری شده به صورت الکترونیکی در سامانه امتیاز تعلق می گیرد.

شرایط عمومی و اختصاصی جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی از سوی وزارت بهداشت اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 فروردین آخرین مهلت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی

31 فروردین آخرین مهلت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی