مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 06:352021-03-30دانش

تلاش دانشگاه شیراز برای ایجاد «زیست بوم نوآورانه و کارآفرینانه دانش بنیان»


منصور کنعانی، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اجرای طرح نوآفرین در این دانشگاه گفت: - تلاش دانشگاه شیراز برای ایجاد زیست بوم نوآورانه و کارآفرینانه دانش بنیان مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز گفت: دانشگاه های شیراز هنوز آنگونه که باید در زیست بوم اقتصاد دانش بنیان جایگاه و نقش خود را پیدا نکرده اند؛ این موضوع وظیفه مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز را دوچندان می کند.

منصور کنعانی، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اجرای طرح نوآفرین در این دانشگاه گفت: این رویداد های مجازی ویژه کسب و کار های دانش بنیان در دانشگاه اجرا شد.

کنعانی اظهار داشت: با توجه به قرنطینه خانگی ناشی از حضور ویروس کورنا در کشور، با مجموعه برنامه های نوآفرین مخاطبان خانه نشینمان را مهمان یک فضای آموزنده و نوآورانه می کنیم.

مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز تصریح کرد: این طرح با همکاری بنیاد نخبگان فارس، معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز و پارک علم و فناوری فارس میزبان دانشگاهیان و همه ی علاقه مندان در مجموعه رویداد های مجازی نوآوری و کارآفرینی دانش بنیان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دانشگاه شیراز برای ایجاد «زیست بوم نوآورانه و کارآفرینانه دانش بنیان»

تلاش دانشگاه شیراز برای ایجاد «زیست بوم نوآورانه و کارآفرینانه دانش بنیان»