مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 06:402021-03-30اقتصادي

تکمیل ناحیه یک و دو عمرانی پایاب سد خداآفرین در سالجاری


ناحیه یک و دو عمرانی پایاب سد خداآفرین در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها آماده بهره برداری می شود.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: ناحیه یک و دو عمرانی پایاب سد خداآفرین در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها آماده بهره برداری می شود.

اکبر بهنام جو در جریان بازدید از طرح های آبی، خاکی شمال استان اظهار کرد: پروژه سیفون دره رود را در مسیرهای مختلف مورد بررسی قرار دادیم که قرار است آب سد خداآفرین از طریق این سیفون ها وارد استان اردبیل شود که طرح توسعه ای در این زمینه با قوت و قدرت در حال اجراست.

وی به راه اندازی پنج رشته لوله انتقال آب از طریق سد خداآفرین اشاره کرد و گفت: برای انتقال آب به دشت مغان اجرای این پروژه در دو رشته لوله و اتصالات قوی در حال انجام است که امیدواریم با اتمام سد انحرافی قزل قلعه زمینه آبیاری اراضی حاصلخیز مغان را شاهد باشیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: امسال ناحیه یک و دو عمرانی پایاب سد خداآفرین به بهره برداری می رسد تا صاحبان اراضی حاصلخیز با استفاده از این منابع آبی بتوانند کشت و زرع با کیفیتی را داشته باشند.

بهنام جو افزود: در جلسه ای که در هفته آینده در تهران برگزار خواهیم کرد نسبت به تأمین اعتبار مورد نیاز برای تأمین این پروژه تصمیم گیری خواهد شد که قرار شده جهاد کشاورزی و شرکت آب منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ناحیه یک و دو عمرانی پایاب سد خداآفرین در سالجاری

تکمیل ناحیه یک و دو عمرانی پایاب سد خداآفرین در سالجاری