مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 07:052021-03-30پزشكي

خودنمایی کرونا در آخرین روزهای تعطیلات نوروزی در یزد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: بستری های مشکوک به کرونا و شناسایی مبتلایان روزانه در استان در روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است و این موضوع زنگ خطر موج جدید را به صدا دراورده است.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: بستری های مشکوک به کرونا و شناسایی مبتلایان روزانه در استان در روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است و این موضوع زنگ خطر موج جدید را به صدا دراورده است.

دکتر ابراهیم سلمانی گفت: روند صعودی بیماران مشکوک بستری کووید 19 استان یزد در شبانه روز گذشته همچنان ادامه دارد و تعداد بیماران مشکوک تحت مراقبت در بیمارستان ها به بیش از 180 نفر رسیده است.

وی در این باره تصریح کرد: امروز بستری های مشکوک به کرونا در استان یزد با افزایش 25 نفری نسبت به روز گذشته به 189 تن رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از این تعداد، 43 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: بستری های مشکوک به کرونا و شناسایی مبتلایان روزانه در استان در روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است و این موضوع زنگ خطر موج جدید را به صدا دراورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا یزد، سلمانی با اشاره به فرارسیدن اخرین روزهای تعطیلات نوروزی، تصریح کرد: با توجه به شناسایی موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودنمایی کرونا در آخرین روزهای تعطیلات نوروزی در یزد

خودنمایی کرونا در آخرین روزهای تعطیلات نوروزی در یزد