مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 07:302021-03-30اجتماعي

پایان فرصت خروج پلاکهای غیربومی از تهران و البرز/ متخلفان از فردا جریمه می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار تیمور حسینی با بیان اینکه بر اساس آخرین ابلاغیه وزارت بهداشت، متأسفانه شهر تهران و کرج نیز نارنجی شدند، - جانشین رییس پلیس راهور گفت: مهلت 72 ساعته برای خروج مسافران از دو استان تهران و البرز سپری شده و از فردا بحث اعمال قانون و جریمه خودروهای غیربومی در این دو استان را شروع می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار تیمور حسینی با بیان اینکه بر اساس آخرین ابلاغیه وزارت بهداشت، متأسفانه شهر تهران و کرج نیز نارنجی شدند، اظهار کرد: به اجبار باید محدودیتهای تردد را در این دو شهر اعمال کنیم.

جانشین رییس پلیس راهور افزود: تهران و کرج و شهرهای اطراف آن به دلیل شرایط خاص و ویژه ، همیشه در زمان اعمال محدودیتها، به صورت یکپارچه دیده شده اند.

وی تصریح کرد: همکاران بنده از امروز، مرزهای ورود و خروجی استان تهران و البرز را کنترل می کنند؛ خروج پلاک تهران و کرج از این محدوده ها ممنوع است و ورود پلاکهای غیر نیز به محدوده استانهای تهران و البرز مشمول همین محدودیتها بوده و بی توجهی به این محدودیتها نیز مستوجب جریمه 500 هزار تومانی خواهد بود.

این مقام انتظامی از مسافرانی که به استان تهران و البرز سفر داشته اند، خواست، امروز این دو استان را ترک کنند و گفت: از امروز همکاران بنده بحث ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فرصت خروج پلاکهای غیربومی از تهران و البرز/ متخلفان از فردا جریمه می شوند

پایان فرصت خروج پلاکهای غیربومی از تهران و البرز/ متخلفان از فردا جریمه می شوند