مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 07:352021-03-30دانش

تشریح اقدامات پارک علم و فناوری مازندران در ایام کرونایی سال 99


علی معتمدزادگان، رییس پارک علم و فناوری مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نقش این مرکز در تولید اقلام مربوط به ویروس کرونا گفت: - رییس پارک علم و فناوری مازندران گفت: تولید چندین هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده توسط شرکت های صنعت سبز طبرستان، اکلیل قائم، پوشش حیات سبز، بهساز نیروی کار نگین و مروارید زیبای صدف کاسپین از جمله اقدامات پارک در روز های ابتدایی شیوع کرونا بود.

علی معتمدزادگان، رییس پارک علم و فناوری مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نقش این مرکز در تولید اقلام مربوط به ویروس کرونا گفت: زمانی که خبر شیوع کرونا شنیده شد، شرکت های دانش بنیان در سراسر کشور ایده ها و اقدامات قابل توجهی را ارائه دادند که مجموعه ما نیز از این قائله جدا نماند.

در ابتدا با صدور فراخوان از تمامی کسانی که می توانند با طرح های نوآورانه و خلاقانه گامی در این راستا بردارند دعوت به همکاری کردیم.

معتمدزادگان اضافه کرد: تولید چندین هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده توسط شرکت های صنعت سبز طبرستان، اکلیل قائم، پوشش حیات سبز، بهساز نیروی کار نگین، پادینا طب پارسیان، زولنگ رسپینا، پاک زیست طنین مهرگان و مروارید زیبای صدف کاسپین از جمله اقدامات پارک در روز های ابتدایی شیوع کرونا بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات پارک علم و فناوری مازندران در ایام کرونایی سال 99

تشریح اقدامات پارک علم و فناوری مازندران در ایام کرونایی سال 99