مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 07:452021-03-30سياسي

تمرکز جبهه استکبار و شبکه های معاند، ناامید کردن مردم از صندوق رای است


رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: جبهه استکبار و شبکه های معاند دست به دست هم داده اند که انتخابات خرداد ماه پرشور نباشد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: جبهه استکبار و شبکه های معاند دست به دست هم داده اند که انتخابات خرداد ماه پرشور نباشد.

حسین خوش اقبال در جلسه ستاد انتخابات صدا و سیمای استان با تقدیر از تلاشهای صدا و سیما در انعکاس خدمات دولت و نظام اسلامی گفت: بیان عملکردها در رسانه ملی در رضایتمندی مروم موثر بوده و نگرش عمومی را تغییر خواهد داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت رای و مشارکت مردم در انتخابات، اظهار داشت: هنر رسانه ها، نخبگان و دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی شنیدن گلایه ها و انتقادات مردم و جذب آنها به مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه باید فضا را به سمت مشارکت حداکثری پیش ببریم، افزود: مشارکت حداکثری اولویت و تمرکز ستاد انتخابات است و می طلبد منتخب انتخابات رای بالایی داشته باشد، ولو اینکه مخالف گرایش ما باشد.

خوش اقبال با بیان اینکه جبهه استکبار و شبکه های معاند دست بدست هم داده اند که انتخابات پرشور نباشد، گفت: نتیجه یک انتخابات پرشور، رییس جمهور قوی برای پیشبرد برنامه های داخلی و موضع گیری های بین المللی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز جبهه استکبار و شبکه های معاند، ناامید کردن مردم از صندوق رای است

تمرکز جبهه استکبار و شبکه های معاند، ناامید کردن مردم از صندوق رای است