مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 07:552021-03-30اقتصادي

بیش از 1300 تخلف صنفی اصناف اردبیل در ایام نوروز به ثبت رسید


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در بازرسی کارشناسان این سازمان در قالب طرح نظارتی نوروز بیش از هزار و 300 مورد تخلف صنفی در اصناف اردبیل به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در قالب اجرای طرح نظارتی نوروز پرداخت و اظهار کرد: این طرح همه ساله از 15 بهمن تا فرودین ماه در تمامی استان ها اجرایی می شود و طی این بازرسی هر گونه تخلف و یا گران فروشی کالاهای اساسی و یا ایجاد اختلال در نحوه توزیع اقلام توسط اصناف بررسی می شود.

وی تعداد بازرسی های انجام گرفته از واحدهای صنفی در استان را بالغ بر 22 هزار مورد عنوان کرد و افزود: بازرسی های صورت گرفته عمدتاً از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی، و خدماتی، استان انجام گرفته و در این مدت بیش از 1200 پرونده تخلفاتی به ثبت رسیده است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل از کشف بیش از هزار و 300 مورد تخلفات واحدهای صنفی در ایام نوروز خبر داد و گفت: پرونده این متخلفان مطابق قانون و با توجه به میزان تخلف و نحوه عملکرد و یا عدم پیروی از قوانین تشکیل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی به تعزیرات حکومتی ارسال شد صادقی ارزش ریالی تخلفات و اقلام کشف شده از واحدهای صنفی در استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1300 تخلف صنفی اصناف اردبیل در ایام نوروز به ثبت رسید

بیش از 1300 تخلف صنفی اصناف اردبیل در ایام نوروز به ثبت رسید