مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 08:002021-03-30پزشكي

روند افزایشی بستری بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان روند بستری بیماران کووید 19 در آبادان، خرمشهر و شادگان را بیشتر از بهبود یافتگان این بیماری اعلام کرد.

- رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان روند بستری بیماران کووید 19 در آبادان، خرمشهر و شادگان را بیشتر از بهبود یافتگان این بیماری اعلام کرد و گفت: نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی علت اصلی گسترش کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، دکتر شکراله سلمان زاده روز سه شنبه با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 38 بیمار کرونایی در بیمارستان های آبادان، خرمشهر و شادگان بستری شدند و تنها 24 بیمار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند افزود:این روند بیانگر افزایش پذیرش و بستری بیماران کووید 19 در منطقه جنوب غرب خوزستان است.

وی شلوغی بازارها، مراکز خرید و نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی و خودمراقبتی را دلایل افزایش تعداد بستری و بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان دانست و افزود: از تعداد 346 نمونه گرفته شده در شبانه روز گذشته 220 مورد جدید مثبت کووید 19 تایید شد که 93 بیمار مربوط به آبادان، 103 بیمار خرمشهر و 24 بیمار مربوط به شادگان می باشند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان به ثبت یک فوتی بر اثر کرونا در آبادان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت:هم اکنون 215 بیمار به دلیل ابتلا به کرونا در پنج بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی بستری بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان

روند افزایشی بستری بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان